Support

Support & Service

Chatten met de Helpdesk 

Voor support-vragen staat er tijdens de openingstijden van de Helpdesk ook iemand van het KUBUS Support Team klaar om vragen van KeyMembers te beantwoorden via de chat. Zodra je inlogt verschijnt het chat-venster automatisch. Inloggen >

Meekijken op jouw computer


Als het nodig is om een vraag beter te kunnen beantwoorden, kijken wij via internet op jouw computer mee met behulp van Teamviewer. Activeer TeamViewer en geef onze helpdesk toestemming om mee te kijken.

Bestanden versturen

Om gemakkelijker bestanden te kunnen versturen naar onze Helpdesk hebben we een eigen WeTransfer account. Bestanden die hiermee verstuurd worden komen altijd bij onze Helpdesk terecht.
kubus.wetransfer.com >

Nieuw helpdesksysteem

Om de dienstverlening aan ons groeiend aantal klanten goed te kunnen blijven verzorgen stappen we over op een nieuw helpdeskregistratiesysteem voor de afhandeling van uw vragen. Onderdeel hiervan is dat de e-mails aan de helpdesk automatisch geregistreerd worden. Het grootste verschil dat u zult merken is dat er direct een automatische ontvangstbevestiging wordt gestuurd.
Daarnaast blijven we uiteraard ook telefonisch en per chat bereikbaar. Kijk ook even bij de Tips & Trucs en Veel gestelde vragen (zie hierboven in de gewenste kolom), mogelijk staat daar het antwoord al bij.

Om iedereen zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn vragen we u om rekening te houden met onderstaande regels:
  • gebruik de reply functie om ons te antwoorden en/of aanvullende informatie te sturen over een bepaalde vraag
  • stuur voor nieuwe vragen een nieuw bericht met een nieuwe onderwerptitel
  • zet in het onderwerp een korte omschrijving van het probleem
  • gebruik voor het versturen van grote bestanden bij voorkeur de Wetransfer link en vermeld het nummer van de vraag in het bericht