Support

Support & Service

Aangepaste openingstijden

Van 22 december t/m 5 januari heeft onze Helpdesk aangepaste openingstijden en zijn we telefonisch beperkt bereikbaar. Je kunt uiteraard altijd een mail sturen. Vanaf 6 januari zijn wij weer op de normale tijden bereikbaar. 
 
ma 22 december 
di 23 december
wo 24 december
do 25 december
vr 26 december 
 
13.30 - 17.00
09.00 - 17.00
09.00 - 12.30
gesloten
gesloten
 
  ma 29 december
di 30 december
wo 31 december
do 1 januari
vr 2 januari
ma 5 januari
alleen per mail 
alleen per mail 
alleen per mail
gesloten
gesloten
gesloten

Inloggen kubusinfo.nl

KeyMembers en Service Abonnees hebben met hun wachtwoord toegang tot extra pagina's met Tips & Trucs en speciale downloads. Bestaande gebruikers kunnen hieronder inloggen. Nieuwe gebruikers kunnen op deze pagina zichzelf ook registeren voor een account.
 
 

Meekijken op jouw computer

Als het nodig is om een vraag beter te kunnen beantwoorden, kijken wij via internet op jouw computer mee met behulp van Teamviewer. Geef het ID en wachtwoord dat op je scherm verschijnt door aan onze helpdeskmedewerker.


KUBUS WeTransfer

Om gemakkelijker bestanden te kunnen versturen naar onze Helpdesk hebben we een eigen WeTransfer account.
Bestanden die hiermee verstuurd worden komen altijd bij onze Helpdesk terecht.
kubus.wetransfer.com >
 
Op de producten; Artlantis, Cinema 4D en SketchUp Pro geven wij geen support. Ga daarvoor naar de website van het product zelf:  
Heb je een klacht over onze dienstverlening? Mail deze dan naar klacht@kubusinfo.nl