Support

Support & Service

Chatten met de Helpdesk 

Voor support-vragen staat er tijdens de openingstijden van de Helpdesk ook iemand van het KUBUS Support Team klaar om vragen van KeyMembers te beantwoorden via de chat. Zodra je inlogt verschijnt het chat-venster automatisch. Inloggen >

Meekijken op jouw computer


Als het nodig is om een vraag beter te kunnen beantwoorden, kijken wij via internet op jouw computer mee met behulp van Teamviewer. Activeer TeamViewer en geef onze helpdesk toestemming om mee te kijken.

Bestanden versturen

Om gemakkelijker bestanden te kunnen versturen naar onze Helpdesk hebben we een eigen WeTransfer account. Bestanden die hiermee verstuurd worden komen altijd bij onze Helpdesk terecht.
kubus.wetransfer.com >

Handleiding helpdesk

Om de dienstverlening aan ons groeiend aantal klanten goed te kunnen blijven verzorgen, vragen we u om rekening te houden met onderstaande aanwijzingen:
  • bekijk van tevoren bij de Tips & Trucs, Veel gestelde vragen en Presentaties (zie hierboven in de gewenste kolom), mogelijk staat daar het antwoord al bij.
  • gebruik de reply functie om ons te antwoorden en/of aanvullende informatie te sturen over een bepaalde vraag
  • stuur voor nieuwe vragen een nieuw bericht met een nieuwe onderwerptitel
  • zet in het onderwerp een korte omschrijving van het probleem
  • gebruik voor het versturen van grote bestanden bij voorkeur de Wetransfer link en vermeld het KS-nummer van de vraag in het bericht
  • gebruik één contactmethode tegelijk (mail, chat of telefoon)