Service

 

Aan de slag met ARCHICAD

Goede service stopt niet bij de aanschaf van een product. KUBUS begrijpt dat en begrijpt ook dat er vragen kunnen ontstaan over het gebruik van de ARCHICAD software. Daarom beschikken wij over een helpdesk die bestaat uit ervaren BIM-deskundigen. zij kunnen je tevens begeleiden tijdens het implementatietraject van de software en verzorgen deskundige trainingen met als doel de investering zo snel mogelijk te laten renderen voor je bureau. 

Deskundige ondersteuning 

Onze helpdesk bestaat uit BIM-specialisten die over een ruime kennis van ARCHICAD en BIM beschikken. Dankzij hun uitgebreide kennis en ervaring in de praktijk van architectuur en bouwen kunnen zij ruim 90% van alle vragen direct beantwoorden. En als het nodig is, schakelen zij rechtstreeks met GRAPHISOFT. Vragen stellen kan telefonisch, per mail en via chat. 
 

Dit alles geeft een comfortabel gevoel van zekerheid en continuïteit in het gebruik van ARCHICAD. Iets waar wij ons graag voor inzetten. 

 

Contact

Onze helpdesk is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 09:00 tot 12:30 en van 13:30 tot 17:00.
Je kunt ons bereiken via Info@kubusinfo.nl 

Voor meer vragen en contactmogelijkheden verwijzen wij je graag door naar onze uitgebreide support pagina.

Word KeyMember 

Kies met een KeyMember abonnement voor een ongekende service ervaring. Met onder andere jaarlijkse updatetraining, persoonlijke support, alle software updates, speciaal ontwikkelde ARCHICAD add-ons, toegang tot de speciale KeyMember bijeenkomsten en altijd actuele kennis. 


Daarnaast krijg je als Keymember ook toegang tot de Keymember edities van onze easy-to-use software. Zodat je altijd op de hoogte bent van de laatste ontwikkelingen. 

Bekijk alle voordelen van het KeyMember abonnement.






 

Probeer ARCHICAD nu gratis!

Met de meest intuïtieve gebruikservaring, maximale ontwerpvrijheid en een fraai design is ARCHICAD dé BIM software voor ontwerpende architecten.