support ARCHICAD Solibri BIM

Support & Service

Chatten met de Helpdesk 

helpdesk BIM software
Voor support-vragen staat er tijdens de openingstijden van de Helpdesk ook iemand van het KUBUS Support Team klaar om vragen van KeyMembers te beantwoorden via de chat. Zodra je inlogt verschijnt het chat-venster automatisch. Inloggen >

Meekijken op jouw computer

helpdesk openBIM software
Als het nodig is om een vraag beter te kunnen beantwoorden, kijken wij via internet op jouw computer mee met behulp van Teamviewer. Activeer TeamViewer en geef onze helpdesk toestemming om mee te kijken.

Bestanden versturen

helpdesk 3D software BIM
Om gemakkelijker bestanden te kunnen versturen naar onze Helpdesk hebben we een eigen WeTransfer account. Bestanden die hiermee verstuurd worden komen altijd bij onze Helpdesk terecht.
kubus.wetransfer.com >

Handleiding helpdesk

Om de dienstverlening aan ons groeiend aantal klanten goed te kunnen blijven verzorgen, vragen we om rekening te houden met onderstaande aanwijzingen

 
  • Bekijk de Tips & Trucs, FAQ's en Presentaties (zie hierboven in de gewenste kolom), mogelijk staat het antwoord op je vraag er al bij.
  • Gebruik de reply functie om ons te antwoorden en/of aanvullende informatie te sturen over een bepaalde vraag
  • Maak voor nieuwe en extra vragen een nieuw bericht met een nieuwe onderwerptitel
  • Zet een beknopte omschrijving van het probleem in het onderwerp van de e-mail
  • Gebruik voor het versturen van grote bestanden de Wetransfer link en vermeld het KS-nummer van de vraag in het bericht
  • Gebruik één contactmethode tegelijk (mail, chat of telefoon)
  • Start TeamViewer alvast op als meekijken op je scherm gewenst is