Problemen met

inloggen of registeren

Ervaar je problemen met het inloggen of registreren voor onze support-pagina's? Kijk dan hieronder of de oplossing voor het probleem erbij staat. Kom je er niet uit? Neem dan contact met ons op:

Ik kan niet inloggen

Bij het inloggen verschijnt de volgende melding: "Het inloggen is niet gelukt, controleer de ingevulde gegevens en probeer het opnieuw." Dit kan de volgende oorzaken hebben.

De inloggegevens zijn niet correct (e-mail adres en/of wachtwoord)
> Controleer je gegevens nogmaals.
> Is je e-mail adres veranderd? Geef deze wijziging aan ons door en registreer je opnieuw. Direct registeren >
> Wachtwoord vergeten/verloren? Vraag op de inlogpagina een nieuw wachtwoord aan. Direct aanvragen >
 
Dit is de eerste keer dat je inlogt en je gegevens staan nog niet in ons systeem
> Registreer je op de website met een e-mail adres dat bij ons bekend is. Direct registeren >

Ik kan inloggen maar heb geen toegang tot de pagina's

Na het inloggen krijg je de onderstaande melding wanneer je probeert een pagina te bekijken of een bestand te downloaden.
Dit kan de volgende oorzaken hebben:

Het e-mailadres waarmee je staat geregisteerd is nog niet gekoppeld aan ons klantenbestand
> Neem contact met ons op en geef je e-mail adres en firmanaam aan ons door zodat we deze kunnen koppelen aan het klantenbestand.

Je staat met het verkeerde e-mailadres geregistreerd, bijvoorbeeld een prive e-mailadres
> Registreer jezelf opnieuw met het e-mailadres dat wel bij ons bekend is of neem contact met ons op om het nieuwe e-mailadres te koppelen met ons klantenbestand (zie oplossing hierboven).
In principe staat je zakelijke e-mailadres bij ons geregistreerd in het klantenbestand.

De ingangsdatum van het abonnement ligt in de toekomst
> neem contact met ons op en vraag naar de mogelijkheden voor een vervroegde toegang tot de Supportpagina's.
 
Je abonnement geeft geen toegang tot de bestanden/pagina's die je probeert te openen
> KUBUS biedt voor al haar producten bijbehorende abonnementen aan. Ben je niet zeker van het afgesloten abonnement? Of wil je graag een abonnement afsluiten? Neem dan contact met ons op.

Ik kan mezelf niet registeren

Bij het registreren krijg je de volgende melding: "De gebruiker ‘xxx’ bestaat reeds." Dit kan de volgende oorzaak hebben:

Je staat al geregisteerd in het systeem
> Vraag met hetzelfde e-mail adres een nieuw wachtwoord aan op de inlogpagina. Direct een wachtwoord aanvragen >