KTO_Blog_1

Score klanttevredenheid van 8,1 naar 8,3

Niet alleen op het gebied van efficiëntie en gebruiksvriendelijke software streven we bij KUBUS naar de beste resultaten. Ook klanttevredenheid en service staan hoog op de prioriteitenlijst. Om deze aspecten continu te kunnen verbeteren, voeren we elk jaar een klanttevredenheidsonderzoek uit.

De belangrijkste resultaten

Met trots kunnen we mededelen dat de beoordeling van onze klanten voor zowel onze service als producten is gestegen: een gemiddelde beoordeling van een 8,1 in 2021 is nu een 8,3. Dit cijfer is gebaseerd op twee onderdelen: onze producten (8,4) en onze service (8,1).

Onderstaande infographic laat de belangrijkste resultaten uit het klanttevredenheidsonderzoek zien.

Kubus_KTO_2022_08-(2)

Verbeterpunten

“We zijn verheugd dat de inspanningen van onze Customer Success Teams zorgen voor hogere waarderingen. Tegelijk realiseren we ons dat er nog voldoende punten van verbetering zijn waar we ook het komende jaar weer hard aan zullen werken. Op deze manier willen we onze service en ons aanbod continu blijven ontwikkelen”, aldus Ronald de Graan, Director of Customer Success bij KUBUS. 

De komende periode staan onder andere de volgende punten op de planning:

  • In het najaar presenteren we de Archicad 26 KeyMember Editie, welke voor een groot deel in het teken staat van aanvullingen en verbeteringen op basis van de gebruikerswensen van onze klanten. 
  • We werken aan het uitbreiden van het Customer Succes Team, wat gaat zorgen voor minder wachttijd en nog meer ruimte voor persoonlijke aandacht. 
  • We werken achter de schermen aan nieuwe cursussen en aan meer toegankelijke manieren om deze te cursussen te kunnen volgen.

Vragen of feedback?
Wij staan altijd open voor feedback. Dus heb je vragen of opmerkingen over dit onderzoek, onze software en producten óf onze service? Laat het ons dan weten door te mailen naar helpdesk@kubusinfo.nl.