KUBUS scoort 8,1 in onderzoek klanttevredenheid

KUBUS scoort 8,1 in onderzoek klanttevredenheid

Bij KUBUS streven we altijd naar verbetering. Niet alleen op het gebied van onze software, maar ook van onze service. Omdat we veel waarde hechten aan de mening van onze klanten, voeren we elk jaar een klanttevredenheidsonderzoek uit. Met trots kunnen we delen dat onze producten dit jaar zijn beoordeeld met een 8,3 en onze service met een 7,9.  

Belangrijkste resultaten  

Onderstaande infographic laat de belangrijkste resultaten uit het klanttevredenheidsonderzoek zien. Klik op de afbeelding om de infographic te vergroten. 

Kubus_KTO_2021_03_lowres.jpg

Aan de slag met verbeterpunten 

Natuurlijk is er ook altijd ruimte voor verbetering. De komende tijd ligt onze focus op het verbeteren van onderstaande punten:  

  • Zorgen voor een grotere beschikbaarheid van informatie en verbetering van vindbaarheid;  
  • Vergroten van het kennisniveau van helpdeskmedewerkers; 
  • De mogelijkheden voor maatwerkcursussen beter onder de aandacht brengen. 
     

“Ik zie de helpdesk van KUBUS als  de  ontbrekende collega om kennis uit te wisselen over de aanpak van projecten.” 


 

Vragen of opmerkingen? 

Wij staan altijd open voor feedback. Dus heb je vragen of opmerkingen - dat kan gaan over dit onderzoek, maar ook over onze software en service - laat het ons dan vooral weten door te mailen naar customersuccess@kubusinfo.nl.